המדריך לקידום אורגני לאתר הבית
- אתי ברד יצחקי
- 4 באפר׳ 2018
- זמן קריאה 2 דקות
הקמתם במזל טוב אתר אינטרנט לעסק? איך תסייעו לגוגל לקדם אותו בהצלחה ללא צורך בקדום ממומן של מילות מפתח? מהם כללי הזהב אשר יסייעו לכם לוודא שהטמעתם בהצלחה את כל מילות החיפוש המאפיינות את העסק שלכם-אותם יחפשו הגולשים, איך תסייעו לגוגל לקשר מילות חיפוש אלו לתכנים ושירותים שלכם, על כך ארחיב בפוסט הבא.

קדמו מילות חיפוש אורגניות סביב שירותים לקהל היעד של העסק עם הקמת האתר, כדאי לשלב בתכנים ובהגדרות הלשוניות מילות חיפוש פופלאריות כדי שגוגל יקשר בינם לתכנים באתר הגדרת מילות החיפוש צריכות להיות בהלימה לתחומי העיסוק של העסק

רשמו את האתר במנועי החיפוש-לאחר שהאתר עלה לאוויר, יש להיכנס לכלי מנהלי האתרים של גוגל ולבצע רישום של האתר במנועי החיפוש. תהליך הרישום כולל הטמעת קוד באתר לזיהוי של מנועי החיפוש ולאימות, ולאחר מכן, רישום ה SITEMAP של האתר, בכלי ניהול האתרים של google/bing .

צרו הפרדה בין סוגי כותרות- כותרות באתר, יש להגדיר ככותרת. האבחנה של כותרת ככותרת נבחנת על ידי מנועי החיפוש והזיהוי מתבצע באמצעות קוד הזיהוי של הכותרת H1 עד H6, כאשר H1 מוגדרת ככותרת חשובה ו-H6 ככותרת עם חשיבות נמוכה יותר. לרוב נהוג להשתמש בכותרות H2, H3, ופחות ב H1. הגדרת הכותרת, מסייעת לגוגל לתעדף מסרים

הוספת תיאור ותיוג לתמונות
חשוב מאד לעדכן תיאור טקסט לתמונות שאתם מוסיפים באתר שלכם. תיאור החוויה ושם בעל המקצוע הכניסו את תיאור התמונה באמצעות השדה טקסט חלופי במאפייני התמונה או ב TITLE . ככה תשייכו ותתייגו אותן לעסק ואלו יסייעו בקידום האורגני, הימנעו מהטמעת טקסטים על התמונות.

שלבו הרבה תוכן שיווקי סביב מילות החיפוש וצרו קישורים פנימיים
מומלץ שעמודי תוכן שיווקי(טיפים, בלוג, כתבות, ספוט על עסק, הצגת STUDY CASE ועוד) יכילו מעל 300 מילים. מומלץ עוד יותר, להכיל בתוכן העמוד לפחות 3-4 פעמים את הביטוי אותו רוצים לקדם, וכן לייצר 1-2 קישורים מהתוכן לעמודים אחרים באתר. הקישור צריך להיות מתוך ביטוי שאותו רוצים לקדם.

היזהרו מהעתקה ושכפול תוכן
אם כתבתם תוכן שיווקי לאתר הקפידו לפרסמו במקום אחד ולא במספר מיקומים מאחר וגוגל מעניש ופוגע במיקומו של אתר, ובדירוגו באם הוא מזהה תוכן משוכפל, אם אתם רוצים לפרסם את התוכן באתר נוסף, ערכו את הטקסט ושנו את כולו באופן מהותי מבחינה טקסטואלית ומבנית

הקפידו על תיאור לתוכן העמוד
חשוב להגדיר תקציר לכל לשונית עד 12-16 מילים זהו התיאור שגוגל ומנועי החיפוש יציגו למחפשים לצד תוצאות החיפוש כשיציגו את העמוד. דעו לכם שאם לא הגדרתם כזה אזי גוגל ישלוף טקסט כלשהו מהאתר ויציג אותו כתיאור הנלווה לתוצאת החיפוש -וזה לא בטוח יסייע לכם לשווק נכונה את העסק

コメント